rij ervaringen met de Heckflosse

Plaats hier overige algemene vragen en/of uw opmerkingen voor onze website
Henk Lith
Moderator
Berichten: 597
Lid geworden op: 30-06-2011 10:33

Bericht door Henk Lith » 29-11-2014 13:12

Hoi Pierre, ik heb vorige week juist een paar duplo lampen bij hun besteld,
Maar ik dacht dat een halogeenlamp daar niet in paste, je zit met de voet, die speciaal is voor de duplo!?
Maar ik ga daar alsnog even naar kijken, misschien zijn dat dus halogeens' met een duplo voet? zit ik wel met een voorradje duplolampen van 2 euro 50 per stuk :o)), Pierre ik er even naar kijken, bedankt maar weer voor de tip.
Ik hou je ook op de hoogte of ik wat kan die ophang gummi.

Groet, Henk

NB: in mijn w115 zitten ook duplo lampen, zou mooi zijn als daar dan ook de Halogeen's in passen.
Ik heb van de week ook hierin nog gereden bij avond en regen en avondspits, nou verschrikkelijk, maar ook en vooral door die kleine spiegeltjes, ik dacht nog zal ik er de w123 maar opzetten.

NB2: Ik heb wat gevonden inmiddels lampen halogeen met duplovoet!, maar er staan bij " alleen voor gesloten circuits" weet jij wat daar mee bedoeld wordt Pierre?

Pierre
Forumgebruiker
Berichten: 31
Lid geworden op: 17-03-2012 22:10

lampen

Bericht door Pierre » 01-12-2014 11:32

Hoi Henk,

Sorry, ik heb geen flauw idee, ik ben niet van de stroom, ik was zeilmaker. Maar voor dat geld draai je ze er toch gewoon in? Komt vast wel licht uit, toch?
Succes in ieder geval,
Pierre
Mercedes 250(280)se coupe 1966, Audi 100 Coupé S 1971, 1976, Jensen Interceptor EFI 1972, Toyota Supra 1986

Henk Lith
Moderator
Berichten: 597
Lid geworden op: 30-06-2011 10:33

Bericht door Henk Lith » 01-12-2014 12:03

Ja dat klopt Pierre, ik zal een setje bestellen bij de gasten.
Groet, Henk

zuendfolge
Forumgebruiker
Berichten: 157
Lid geworden op: 03-07-2013 15:50

Bericht door zuendfolge » 16-12-2014 21:12

Omdat ik toch van plan ben om in de winter te gaan rijden heb ik ook eens naar de achterlichten gekeken.

Dat zijn ook maar kleine lampjes... 4W :x
Een beetje zichtbaar zijn is ook wel fijn.

Nu scheelt het wel om de lampglazen schoon te maken maar toch, een echte reflector zit er ook al niet achter.

Nu zit er wel een parkeerlichtje langs het achterlicht, ook 4 W.
Die erbij aansluiten is dus al een verdubbeling van de lichtopbrengst!
Wel meer warmteontwikkeling.
Maar ik had nog wat witte LED lampjes liggen met BA9S sokkel dus dat was handig.
Het werkt goed maar ik wil er nog felle rode LED's inzetten, die geven wellicht nog meer licht.

Binnenkort foto's.

Wat me ook wat stoort is dat deze W110 geen alarmlichtinstallatie heeft, ook wat onveilig. Jammer, al mijn andere Flossen hadden dit wel (achteraf ingebouwd). Misschien ook maar een kijken een keer...

Mathieu

Henk Lith
Moderator
Berichten: 597
Lid geworden op: 30-06-2011 10:33

Bericht door Henk Lith » 16-12-2014 23:39

Interessante onderwerpen Mathieu, nu leuk te doen allemaal misschien aan de keuekentafel :o)
groet, Henk

Plaats reactie