foto's bekijken

Plaats hier overige algemene vragen en/of uw opmerkingen voor onze website
Henk Lith
Moderator
Berichten: 597
Lid geworden op: 30-06-2011 10:33

foto's bekijken

Bericht door Henk Lith » 01-06-2016 22:26

Hallo internet techneuten.
Ik heb een vraagje over foto's die op dit forum geplaatst worden.
Ik bekijk die foto's graag, maar die worden dan geplaatst in P of iets dergelijks, "Powered by Postimage.org" de foto die je je wil bekijken zie ja vaak ook nog wel als een soort "bijvangst" tussen de blote w*** vrouwen, maar dit is toch niet waar ik in eerste instantie, zelfs niet in tweede instantie naar op zoek was.
Die weergave van de foto's die collega hobbyisten geplaatst hebben worden steeds meer ingepakt door troep waar ik niet op zit te wachten.

Is het niet mogelijk om gewoon dat tonen waar het in dit forum om gaat?
Hoe kom ik er vanaf, is het mogelijk om er van af te komen, of zit dit ingebakken in dit forum?
Wie weet dat?

Groet, Henk Lith

NB: als dit niet anders kan ben ik voorstander van een ander forum
:oops:

Jos
Site Admin
Berichten: 53
Lid geworden op: 26-04-2016 14:41

Bericht door Jos » 01-06-2016 22:37

Dag Henk,

Als je onder het vak waar je een bericht in typt op "voeg een foto toe" klikt, zie het resultaat op de foto.
Dan kun je zoeken naar je eigen bestanden in je eigen PC.

Dat je daaronder hinderende flikkerende dames ziet, is een part of the deal met deze gratis software. De provider verkoopt reclame's en die krijgen wij tegen wil en dank te zien. Het is niet anders. Je hoeft er niet naar te kijken.

Afbeelding

Henk Lith
Moderator
Berichten: 597
Lid geworden op: 30-06-2011 10:33

Bericht door Henk Lith » 01-06-2016 22:43

Hoi Jos, ja daar was ik al bang voor, dat was altijd al zo geweest, maar het wordt steeds erger, het gaat alleen nog maar om die blote dames, en al een stuk minder om die foto die ik wil bekijken :oops:

Maar het gaat mij niet om foto's die ik zelf plaats, maar om foto's die anderen geplaatst hebben, Jij bij voorbeeld hierboven van die brommer,,, :D , die komt zonder bloot op mijn scherm,, of moet ik begrijpen dat dat komt door dat jij die op een afwijkende mannier op het forum hebt gezet, waardoor de commercie er geen vat op krijgt"

Groet, Henk

Jos
Site Admin
Berichten: 53
Lid geworden op: 26-04-2016 14:41

Bericht door Jos » 01-06-2016 22:54

Dat is de reden waarom foto's geupload moeten worden naar dit forum.

mijn foto van die bromfiets is gewoon geupload naar het forum.

Zodra leden gaan linken, of via whatsapp of tapatalk foto's bijvoegen, dan kan er allerlei shit meekomen.
Een andere reden waarom die shit meekomt kan ik niet bedenken.

Henk Lith
Moderator
Berichten: 597
Lid geworden op: 30-06-2011 10:33

Bericht door Henk Lith » 01-06-2016 23:04

Hoi Jos, als ik nu voor de tweede keer naar je tweewielige vervoermiddel kijk, dan zitten die dames weer op de buddy van die brommer,, eerste keer niet!?

Dat is toch om idioot van te worden?

Ik ben helemaal niet tegen wat "rand reclame" maar dit is gewoon kwaliteit verlies.

Op de W_club forums (als je die kent?),, kan ik een prachtig foto archief aanleggen, heeft datdus ook met geld te maken?

Ik zou dan haast overwegen om is te studeren op die mogelijkheden kostenplaatje van een forum zonder troep.

Groet Henk

Groet, Henk

Jos
Site Admin
Berichten: 53
Lid geworden op: 26-04-2016 14:41

Bericht door Jos » 01-06-2016 23:13

Vreemd Henk, ik krijg die plaatjes niet bij de motorfiets

Ik zal eens kijken of er iets afwijkend bij je instellingen staat.

Onder je berichten staat o.a BBCode, daar moet je Geen vinkje aangevinkt hebben.

Jos
Site Admin
Berichten: 53
Lid geworden op: 26-04-2016 14:41

Bericht door Jos » 01-06-2016 23:21

Probeer nu nog eens wat foto's te bekijken Henk

Henk Lith
Moderator
Berichten: 597
Lid geworden op: 30-06-2011 10:33

Bericht door Henk Lith » 02-06-2016 07:59

Hallo Jos, ik ga er of vanavond of morgen even mee expirimenteren.
Ik ben zo weg voor een ernstige gebeurtenis, eerst mijn schoonmoeder ophalen, en en en bijna halve land weer door.
Groet, Henk

Henk Lith
Moderator
Berichten: 597
Lid geworden op: 30-06-2011 10:33

Bericht door Henk Lith » 02-06-2016 21:15

Hallo Jos, ik heb nog een keer naar de foto's gekeken, maar het blijven "tumbnails" in vergelijking tot die idiote reklame borden waar niemand wat mee kan of wil.

Wat zouden we meer kwijt zijn als we hier vanaf willen Jos, hebbe de gij enig idee? oops

Groet, Henk

Jos
Site Admin
Berichten: 53
Lid geworden op: 26-04-2016 14:41

Bericht door Jos » 02-06-2016 21:32

Ik heb geen idee Henk.
Het is te vragen bij de provider denk ik.

Ik zal je hierover mailen.

Plaats reactie