Even voorstellen, ik en mijn oude dame

Wij stellen het zeer op prijs als U hier kort iets over U zelf en je auto wilt vertellen.
remy walet
Forumgebruiker
Berichten: 213
Lid geworden op: 13-01-2012 23:15

hallo coen

Bericht door remy walet » 10-11-2013 13:39

hallo weer een aanwinst op het forum

Zwart
Forumgebruiker
Berichten: 285
Lid geworden op: 23-09-2011 18:06

Bericht door Zwart » 10-11-2013 18:59

Nieuwe aanwinst...........zeg dat wel!! Horizontblau, blijft toch een van de mooiste flossekleuren :D
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mercedes W111 230S, 1967 (Sparflosse)
Volkswagen T3, CU, 1980 (Katastrophenschutz Kamperbulli)

CoenS
Forumgebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 06-11-2013 00:16

Ai Ai Ai

Bericht door CoenS » 09-08-2014 01:54

Goedenavond vrienden!

Tot mijn spijt liep het huurcontract van de loods die ik huurde af en de eigenaar wilde het terrein alleen nog maar in een keer verhuren. Ik had een tijdelijke ruimte gevonden waar de vorige huurder zijn spullen nog aan het opruimen was dus ik moest 2 dagen overbruggen.Het was droog dus ik dacht das best te doen. Het afgelopen jaar ben ik druk aan het verzamelen geslagen, een hoop geleerd de nodige fouten gemaakt ,aar ik had sowieso het interieur zo goed als compleet. Door ruimte gebrek, wij zijn zelf ook net verhuisd, had ik ik de onderdelen van mijn o zooo geliefde oude dame in kartonnen dozen staan. De auto heeft exact 2 dagen bij mij op de stoep gestaan, recht bij mij voor de deur. Toen ik gister naar de auto liep sloeg mijn hart ven 78 keer om, leeg! Alles weg! van nieuwe originele dorpel bekleding, tot een perfecte gril, dashboard tapijten rubberen matten en zo kan ik nog wel even doorgaan, alles weg! Alles waar ik het afgelopen jaar bijna dagelijks mee bezig was weg! Een perfecte houten inleg voor het dashboard, bijna in nieuwstaat, alleen wat verweerd door de zon, ik kan zo nog wel even doorgaan over de juweeltjes die ik ben kwijt geraakt. Niet dat jullie er iets aan kunnen veranderen maar ik wilde het even delen met mensen die snappen hoe het voelt.

Maar goed,
Sparen en weer met frisse moet opnieuw beginnen met verzamelen! Een ding, ik zal niet meer met verkeerde onderdelen thuiskomen, ik weet nu hoe het moet... ;)

PS ik heb een originele onderdelencatalogus van mijn 230s ik ga hem binnenkort inscannen dus als iemand een kopie wil stuur mij dan een pm!

Hartelijke groeten,

Coen

CoenS
Forumgebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 06-11-2013 00:16

Bericht door CoenS » 09-08-2014 02:00

PS: en hij stond op slot...

CoenS
Forumgebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 06-11-2013 00:16

Bericht door CoenS » 09-08-2014 13:35

En Henk om nog even terug te komen op wat jij vertelde, ik ben inmiddels weer aan het zoeken naar een donor auto scheelt veel zoekwerk.

zuendfolge
Forumgebruiker
Berichten: 157
Lid geworden op: 03-07-2013 15:50

Bericht door zuendfolge » 11-08-2014 21:05

Hoi Coen, en zware klap kan ik me inbeelden.
Er zijn mensen... je vraagt me af wat ze er mee moeten.

Laatst hebben ze uit mijn Heckie ook mijn zonnebril gestolen, hier voor de deur snachts!
Ik zette hem vaak niet op slot, dat was dan ook alles wat er los in lag.. nu ja.

Als je nog wat spul nodig hebt zou ik ook Marcel Kappen eens bellen, dat is een aardige vent en heeft ook veel van de heckflosse.
Waar zit je ergens in de buurt?

Groeten uit Eindhoven,
Mathieu

CoenS
Forumgebruiker
Berichten: 9
Lid geworden op: 06-11-2013 00:16

Bericht door CoenS » 12-08-2014 10:19

Hoi Mathieu,

Ja ik kan daar niet bij met m'n hoofd, dat je de spullen van 'iemand' anders steelt, ik begrijp het oprecht niet. Gelukkig is de auto te klein om alles in op te slaan en had ik ook nog wel wat in de schuur staan. Daar stond gelukkig een doos die ik die avond voor de zekerheid maar binnen had gezet. Daar zaten 4 Becker radio's in die ik net na had laten kijken. ik twijfel zelf nog of ik het origineel hou of dat ik er een Becker Mexico in doe... Advies?

Henk Lith
Moderator
Berichten: 597
Lid geworden op: 30-06-2011 10:33

Bericht door Henk Lith » 17-08-2014 16:23

Hoi Coen vervelend bericht zeg.
Ik hoop dat je nog wat kan vinden, kom in elk geval op de onderdelendag, ook als je daar niet direct vind wat je zoekt, leg je in elk geval weer wat contacten, er zijn onder de leden heel veel mensen die het nodige hebben liggen!
NB heb je je nieuwe adres al door gegeven? woon je nog in Utrecht?
Groet, Henk Lith

Zwart
Forumgebruiker
Berichten: 285
Lid geworden op: 23-09-2011 18:06

Bericht door Zwart » 18-08-2014 20:24

Da's flink klote Coen :!:
Ik weet wat een moeite het kost om alle nodige onderdelen te vinden, moet je klauwen vol tijd en geld gekost hebben.
Twee dagen overbruggen.....'t is of ze er op hebben zitten wachten.

Veel sterkte!! :!:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mercedes W111 230S, 1967 (Sparflosse)
Volkswagen T3, CU, 1980 (Katastrophenschutz Kamperbulli)

Plaats reactie