Ff voorstellen

Wij stellen het zeer op prijs als U hier kort iets over U zelf en je auto wilt vertellen.
Plaats reactie
Hans 111
Forumgebruiker
Berichten: 31
Lid geworden op: 27-01-2014 21:41

Ff voorstellen

Bericht door Hans 111 » 22-02-2014 18:49

Hoi heb sinds een paar weken weer een heckflosse, spaar daarnaast ook nog wat oude alfa's . Had 15 jaar geleden een heckflosse 220s do grijs met rood leder, gekocht van een arts in Amsterdam die er 2 keer per jaar mee op vakantie in zuid Frankrijk ging. Wagen was Franse import, heb ik destijds licht gerestaureerd en na 12 jaar verkocht aan een goede vriend van mij die notaris is. Hij rijd er nog bijna dagelijks mee.
De zwarte originele Nederlandse heckflosse 220 se heb ik gekocht van de 2e eigenaar die de auto nauwelijks gebruikte , vanaf 2001 3300 km!
Technisch is de autongoed, motor loopt perfect schakelbak prima en remmerij gereviseerd, carosserie moet wel aangepakt worden dus ben nu met de demontage begonnen, voorschermen worden ontlakt bij Raaymakers in Best, zij verhitten de schermen in een grote oven langzaam tot 400 graden en laten dan weer langzaam afkoelen, alle vuiligheid tectyl roest en lak verdwijnen zonder vervorming. Hij kan ook hele carrosserieën doen .
De schermen worden daarna gelast en in de ktl lak gespoten ( soort moffel proces) bij VDL , roest nooit meer!
Voor de rest wat laswerk aan deuren en randen en achterbakken etc, dus ik kan vooruit
Groet Hans Geertman
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Komt het nu niet dan komt het later....

Henk Lith
Moderator
Berichten: 597
Lid geworden op: 30-06-2011 10:33

Bericht door Henk Lith » 22-02-2014 19:54

Hoi Hans, die zwarte ziet er nog wel goed uit hoor, die is een investering nog wel waard zo te zien, prachtig chroom ook nog he.
Vooral aan de bumpertjes mankeerd nog wel is wat, dus als dat allemaal perfect is is de auto al waardevol toch?
Mooi procede van dat verhitten, ik moet daar is wat meer over lezen.

Hou ons op de hoogte Hans, er zijn hier meer bijdrage te vinden van projecten.

Groet, Henk Lith

Zwart
Forumgebruiker
Berichten: 285
Lid geworden op: 23-09-2011 18:06

Bericht door Zwart » 23-02-2014 12:24

Mooi hoor!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mercedes W111 230S, 1967 (Sparflosse)
Volkswagen T3, CU, 1980 (Katastrophenschutz Kamperbulli)

Plaats reactie