René van Dongen nieuw lid.

Wij stellen het zeer op prijs als U hier kort iets over U zelf en je auto wilt vertellen.
Plaats reactie
renedo
Forumgebruiker
Berichten: 4
Lid geworden op: 20-02-2017 16:10

René van Dongen nieuw lid.

Bericht door renedo » 21-02-2017 12:47

Beste leden,
Ik ben René van Dongen uit het plaatsje Zeeland in Brabant en ik heb me aangemeld als 'vriend van de Heckflosseclub' omdat ik op zoek ben naar een W111-Heckflosse en me goed wil informeren over de aanschaf hiervan. Ik ben op zoek naar een van de volgende modellen: 220S, 220SE, 230S, 300SE, 220-250-280, 300 SE Coupé(géén Flachkuhlers of V8)
Omdat ik gehandicapt ben(dwarslaesie) moet het persé een automaat zijn met bij voorkeur vloerschakeling omdat de auto aangepast moet worden met een handgas en remhandle bij het stuur. Kleur en uitvoering vind ik ook heel belangrijk. Tot zover mijn voorstelling, ik ga jullie nu lastig vallen met een aantal technische vragen...
:wink: :wink: b.v. of ik een handgeschakelde MB om kan laten bouwen tot automaat…
:?:
Met vriendelijke groet,
René van Dongen

Jos
Site Admin
Berichten: 53
Lid geworden op: 26-04-2016 14:41

Bericht door Jos » 23-02-2017 21:00

Van harte welkom René.

Veel plezier met je zoektocht.
Het is leuk om je zoektocht te documenteren en je verhalen hier te vertellen.

Henk Lith
Moderator
Berichten: 597
Lid geworden op: 30-06-2011 10:33

Bericht door Henk Lith » 24-02-2017 15:34

Hoi Rene, we hebben al wat "hien und her gemailt" he,
Rene, het is een moeilijke vraag, alhoewel het natuurlijk allemaal wel mogelijk is.
Hier op dit forum zullen wellicht niet veel mensen zijn die dat ooit al wel eens gedaan hebben, maar misschien???

Ik zou met je vraag en dus ook eventueel koop, contact zoeken met een paar heel goede Mercedes bedrijven, die daar mogelijk ervaring mee hebben en je goed kunnen adviseren, al dan niet uit eigen ervaring.

Genoemd heb ik dacht ik al Jaap Havik in Purmerend, Herman Schutte uit Elburg, of Cor de Jong uit Bergambacht.

Bel die gasten gewoon is op, en maak eventueel een afspraak om is langs te komen, je hebt een serieuze vraag, en dat zullen ze zeker als je eerst langs komt om ook serieus met je bespreken.

Zij en jij gaan niet over een dag ijs, toch? het is best een behoorlijke investering man!

Ik zie as. zondag ook onze ledenadministrateur nog, en zal hem ook vragen of hij kan uitzoeken via de ledenlijst of we iemand in ons register hebben die ook om wat voor reden zijn auto heeft moeten laten aanpassen, die kan jou misschien dan ook nog wat advies geven.

Ik hoop dat het gaat lukken, mail me gerust nog voor meer info.

NB: Google anders even voor die MB adressen die ik genoemd heb, je vindt ze makkelijk op internet.
Anders in ons infobulletin, zij staan daarin als onze donateur/weldoeners.

Groet, Henk

Plaats reactie