Vincent Breur met 220SE Coupe uit 1962

Wij stellen het zeer op prijs als U hier kort iets over U zelf en je auto wilt vertellen.
Plaats reactie
Vince
Forumgebruiker
Berichten: 13
Lid geworden op: 11-03-2017 13:56

Vincent Breur met 220SE Coupe uit 1962

Bericht door Vince » 12-03-2017 00:43

Hallo,

Mijn naam is Vincent Breur. Ik ben 47 jaar en ik rij al 10 jaar met veel plezier in een 450SL uit 1973. Op elke autobeurs stond ik altijd te kwijlen bij de heckflosse coupe en in januari heb ik een MB 220SE coupe uit 1962 uit Amerika via Ebay gekocht. Afgelopen donderdag heb ik de Benz opgehaald bij het transportbedrijf. Het is gelukkig een harde auto en vandaag hebben we de motor aan de praat gekregen dus dat is in ieder geval een goed begin. ;-)

We gaan eerst de auto verder technisch in orde maken en klaarmaken voor de RDW-keuring, zodat we het kenteken kunnen aanvragen. De remmen doen het niet, de waterpomp is kapot en hij is in Amerika overgespoten van origineel blauw G356 naar brandweerrood en dat is helaas op zijn Amerikaans gedaan. Tzt zal de Benz weer blauw gespoten worden, zoals hij ooit de fabriek heeft verlaten. We zullen nog genoeg onderdelen en hulp nodig hebben dus ik hoop op dit forum vele antwoorden te vinden op mijn vragen.

Wellicht tot ziens,

Vincent (& Saskia)
Don't ask yourself if it's a long road,
ask yourself if it's a good journey

Vince
Forumgebruiker
Berichten: 13
Lid geworden op: 11-03-2017 13:56

Bericht door Vince » 12-03-2017 00:46

Ik moet eerst nog iets schrijven voor ik een foto mag plaatsen, want de eerste twee posts mag ik geen websites plaatsen.
Hierna volgen dus de foto's.
Don't ask yourself if it's a long road,
ask yourself if it's a good journey

Vince
Forumgebruiker
Berichten: 13
Lid geworden op: 11-03-2017 13:56

Bericht door Vince » 12-03-2017 00:48

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Don't ask yourself if it's a long road,
ask yourself if it's a good journey

mjw110
Forumgebruiker
Berichten: 13