Een vriendelijke groet van Arthur Carels aan jullie allen.

Wij stellen het zeer op prijs als U hier kort iets over U zelf en je auto wilt vertellen.
Plaats reactie
Arthur Carels
Forumgebruiker
Berichten: 7
Lid geworden op: 01-04-2017 17:04

Een vriendelijke groet van Arthur Carels aan jullie allen.

Bericht door Arthur Carels » 01-04-2017 17:38

Hallo allemaal,

Ik ben Arthur Carels en ben eigenlijk al langer geregistreerd in dit register. De grap is dat ik het forum al heel lang niet meer had bezocht en al helemaal niet meer wist hoe ik moest inloggen. Dat heb je zo, te lang geen contact dan gaat het verwateren. Met gevolg dat ik me nu opnieuw heb geregistreerd. Mocht ik in een deelnemersuitdraai twee keer voorkomen, wees gerust, ik ben er maar één.
Verschillende van u kennen mij (ons) met de elfenbein-kleurige W110 uit 1965.
Ik hoop, samen met mijn vrouw, jullie weer te ontmoeten tijdens de jaarlijkse tours waar wij ook graag zo veel mogelijk aan mee willen doen.

Met vriendelijke groeten,
Arthur Carels

Jos
Site Admin
Berichten: 53
Lid geworden op: 26-04-2016 14:41

Bericht door Jos » 02-04-2017 11:04

Welkom weer Arthus! 13 mei a.s. is je kans :lol:

http://heckflosseclub.forum2go.nl/voorj ... -t381.html

Arthur Carels
Forumgebruiker
Berichten: 7
Lid geworden op: 01-04-2017 17:04

Bericht door Arthur Carels » 02-04-2017 20:59

Hallo Jos,
Bedankt. We doen ons best hieraan deel te kunnen nemen. Hopelijk tot dan.
Met vriendelijke groet,
Arthur

Henk Lith
Moderator
Berichten: 597
Lid geworden op: 30-06-2011 10:33

Bericht door Henk Lith » 03-04-2017 16:58

Ook van harte "welkom back",,, blijf terug komen Arthur!
Wat voor een 200 w110 heb je, en moet je er nog wat aan doen, of is al perfect :lol:

Groet, Henk.

NB: je kan je ook nog opgeven voor de technischedag in Doetinchem, bij motoren revisie bedrijf Keizer, 22 april, lees er over in ons infobulletin!

Groet, Henk

Henk Lith
Moderator
Berichten: 597
Lid geworden op: 30-06-2011 10:33

Bericht door Henk Lith » 03-04-2017 17:28

Even in 2e instantie Arthur,,,, ik lees inmiddels dat er nog wat carrosseriewerk aan de auto zit, misschien kan je wat foto's plaatsen van die delen die aandacht (of meer) vragen.
Als je onderdelen carrosserie delen of wat dan ook nodig hebt, kan je die op dit forum ook vragen natuurlijk.
ik heb nog wel een goede LV deur staan bijvoorbeeld.
Ik woon in Utrecht, en weet in Twente niet zo 123 een carrosserie mannetje te zitten bij jou in de buurt, wel een in Zeeland, heeft heeeel goede naam in het MB wereldje, en redelijk betaalbaar nog vind ik.

Maar kom maar op met de aandachtspunten, maak er anders een verslagje van in het forumdeel "Projecten"!
Nogmaals groet, Henk Lith

Plaats reactie