Krijg de versnelling niet in de achter uit, na een serie pogingen gaat het eindelijk een keer lukken maar dit is onverantwoord in het verkeer en krijg hem zo wie zo niet door de APK. Het schakelen ging moeilijk en met wat meer( later bleek te veel) kracht toch in de achteruit gekregen. Bij deze actie knapte er wat of schoot uit positie. Heb het stuur er af gehaald maar kan dan nog niets zien, en vindt het beangstigend om zomaar alles los te halen. Heeft iemand hier ervaring mee, en wil mij hiermee helpen of heeft een punt voor punt omschrijving hoor ik het graag.
gr. Jan
krijg de versnelling niet in de achteruit
-
- Forumgebruiker
- Berichten: 79
- Lid geworden op: 03-04-2012 15:24
-
- Forumgebruiker
- Berichten: 58
- Lid geworden op: 24-11-2013 01:56
-
- Forumgebruiker
- Berichten: 79
- Lid geworden op: 03-04-2012 15:24
-
- Forumgebruiker
- Berichten: 285
- Lid geworden op: 23-09-2011 18:06
Ik was afgelopen week dezelfde nylon bus verloren, kon ineens niet meer schakelen en dus geen kant meer op. Daar stond ik dan.
Was eerlijk gezegd m'n eigen schuld. Ik wist dat hij al aardig versleten was en het was ook m'n bedoeling om hem te vervangen, maar ja, vergeten.
Even tijdelijk met een tiewrap vastgemaakt (altijd bij je hebben), was voldoende om naar huis te kunnen komen.
Snel een nieuwe besteld bij Kappen en de volgende dag lag hij op de mat en heb ik hem direct omgewisseld.
Was eerlijk gezegd m'n eigen schuld. Ik wist dat hij al aardig versleten was en het was ook m'n bedoeling om hem te vervangen, maar ja, vergeten.
Even tijdelijk met een tiewrap vastgemaakt (altijd bij je hebben), was voldoende om naar huis te kunnen komen.
Snel een nieuwe besteld bij Kappen en de volgende dag lag hij op de mat en heb ik hem direct omgewisseld.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mercedes W111 230S, 1967 (Sparflosse)
Volkswagen T3, CU, 1980 (Katastrophenschutz Kamperbulli)
Mercedes W111 230S, 1967 (Sparflosse)
Volkswagen T3, CU, 1980 (Katastrophenschutz Kamperbulli)