interieur

Als u een beschrijving van een klus aan uw wagen heeft. Plaats hem hier
Plaats reactie
Henk Lith
Moderator
Berichten: 597
Lid geworden op: 30-06-2011 10:33

interieur

Bericht door Henk Lith » 01-04-2015 09:36

Ik heb nog een vraagje over het interieur van onze auto's, zij het dan dat het in dit geval over mijn w115 gaat.
Maar ik denk dat de stoelen ed. qua afmetingen vergekijkbaar zijn met de Heckflosse, in elk geval beter dan met de moderne auto's.
Heeft iemand ervaring met een bepaald soort stoel overtrek passend voor de Heckflosse en dus ook bruikbaar voor de w115, merk / type / leverancier?

Ben er benieuwd naar, kosten vallen in elk geval nog al mee heb ik gezien.

Groet, Henk

zuendfolge
Forumgebruiker
Berichten: 157
Lid geworden op: 03-07-2013 15:50

Bericht door zuendfolge » 01-04-2015 19:27

Hoi Henk,

Het is moeilijk om een hoes te vinden die een beetje bij de auto past. Ik heb er lang naar gezocht maar ben er niet in geslaagd...

Ik heb wel creme kleurige schapevacht hoezen gekocht voor mijn W123 destijds, dat kon dan nog net. Het ging mij erop de stoel te beschermen en toch lekker te kunnen zitten.
Synthetische nylon hoezen met blitse kleuren en gekke strepen zijn aan mij niet besteed :roll:

Het mooiste zou een ouderwets geruite wollen hoes zijn... ik heb daarvoor wel eens een fabrikant aangeschreven die daarvoor adverteerde in de Autovisie van 1966, de fabriek bestond nog steeds maar nooit een reactie mogen ontvangen helaas...

Succes met het in de winter ijskoude en in de zomer gloeiend hete Skai :wink:

Henk Lith
Moderator
Berichten: 597
Lid geworden op: 30-06-2011 10:33

Bericht door Henk Lith » 01-04-2015 20:51

Hoi Mathieu, ik denk ook dat het lastig is om wat passends te vinden zowel wat maatvoering als wat bijbehorens in smaak betreft.

Maar ik vond wel iets voor de w116, dat zal er dan misschien bij in de buurt komen kwa maatvoering toch?

http://www.automatten.nl/autostoelhoeze ... 2.307.html

Groet, Henk

Plaats reactie