originele kleuren Heckflosse
-
- Forumgebruiker
- Berichten: 50
- Lid geworden op: 21-01-2013 20:21
-
- Forumgebruiker
- Berichten: 157
- Lid geworden op: 03-07-2013 15:50
-
- Forumgebruiker
- Berichten: 157
- Lid geworden op: 03-07-2013 15:50
Ah kijk dat werkt beter zo.
Zo zie je dus dat zwart altijd een serie kleur was zonder extra kosten en dat in 1960 22,7% van alle heckies in het zwart werd besteld! In 1967 was dat nog maar 7,1%.
Mijn mooie kleur dunkelrot 542 kwam als nieuwe kleur in 1965 en had in 1967 al een aandeel van maarliefst 3,6%!
Ik vind dit allemaal erg interessant! :-)
Zo zie je dus dat zwart altijd een serie kleur was zonder extra kosten en dat in 1960 22,7% van alle heckies in het zwart werd besteld! In 1967 was dat nog maar 7,1%.
Mijn mooie kleur dunkelrot 542 kwam als nieuwe kleur in 1965 en had in 1967 al een aandeel van maarliefst 3,6%!
Ik vind dit allemaal erg interessant! :-)
-
- Forumgebruiker
- Berichten: 94
- Lid geworden op: 16-10-2013 19:28
-
- Forumgebruiker
- Berichten: 50
- Lid geworden op: 21-01-2013 20:21
-
- Forumgebruiker
- Berichten: 50
- Lid geworden op: 21-01-2013 20:21
Dag Ignace,
dat is al wel eventjes geleden.... In 1987 of '88 denk ik. Ik had hem toen zelf kompleet gestript. Alle ruiten,deuren'motorkap en kofferdeksel gedemonteerd. De sluitkanten moesten ook gespoten worden door een andere kleur te nemen. En 2 originele nieuwe voorspatborden. Dat heeft mij toen wel wat gekost. Maar zal nu wel een pak meer zijn. Als het perfekt gedaan moet worden kost het altijd een stevige duit. Maar achteraf heb je er eens zoveel plezier van. Zeker als je de auto lang wil houden.
Prettig weekend,Dirk
dat is al wel eventjes geleden.... In 1987 of '88 denk ik. Ik had hem toen zelf kompleet gestript. Alle ruiten,deuren'motorkap en kofferdeksel gedemonteerd. De sluitkanten moesten ook gespoten worden door een andere kleur te nemen. En 2 originele nieuwe voorspatborden. Dat heeft mij toen wel wat gekost. Maar zal nu wel een pak meer zijn. Als het perfekt gedaan moet worden kost het altijd een stevige duit. Maar achteraf heb je er eens zoveel plezier van. Zeker als je de auto lang wil houden.
Prettig weekend,Dirk
-
- Forumgebruiker
- Berichten: 94
- Lid geworden op: 16-10-2013 19:28
Vandaag zeer interessant bezoek gebracht aan autorestaurateur Jean De Feijter in Zeeland.Urenlang gepraat,wagen gekeurd en allerlei zaken besproken.Vanaf volgende week begin ik te strippen en zal ze daarna een paar maandjes op logement in Zeeland gaan.Blank zetten,lassen,het nodige vertinnen en haar terugbrengen naar haar origineel zwart.
Ik wil ineens gebruik maken om alle versleten rubbers(deuren/ramen)te vervangen.Iemand een adresje waar ik aan deurrubbers kan geraken?
Mvg
Ignace
Ik wil ineens gebruik maken om alle versleten rubbers(deuren/ramen)te vervangen.Iemand een adresje waar ik aan deurrubbers kan geraken?
Mvg
Ignace
A star is born
-
- Forumgebruiker
- Berichten: 94
- Lid geworden op: 16-10-2013 19:28
Devermeulen schreef:Bij mij zit er een beige Mb-Tex interieur in. Origineel is hij met een blauw interieur geleverd. Het dashbord is nog in het originele blauw evenals de bekleding van de B-stijl. Waarschijnlijk zal het stoffen interieur kapot geweest zijn. Mijn 190 komt zo goed als zeker ook uit Frankrijk. En de stof zal door zon en ouderdom wel kapotgeschenen zijn. Als je het rode interieur niet moest gebruiken ben ik wel geinteresseerd.
Veel sleutelplezier,Dirk
Dirk,zaten er bij jouw dan gele koplampen in of witte?Ik heb gele mistlampen maar witte koplampen.Destijds was het toch de gewoonte dat alle Franse wagens gele lichten hadden?
A star is born