Het is je dus gelukt!, de as zit er onder! En nu heb ik natuurlijk nog wat vragen. En de boodschappen komen bij Marcel Kappen vandaan zo te zien. Ik heb precies dezelfde veren liggen met de bedoeling die er nog een keer onder te zetten mocht ik nog gas inbouwen. Zijn die dingen met normale veerspanners er nog een beetje makkelijk onder te krijgen?
Maar zo te zien staat je kont nu ongeveer wel op de juiste hoogte. Heb je die onderste veerschalen nog moeten verdraaien? En wat voor rubbers heb je bovenop die veren zitten, heb je vast ook nog wel een fotootje van.
En de dwarse veer, Heb je hier nog rubbers weggelaten om hem niet te hoog te laten staan? En wat voor veer zit hier op, die heb je ook nog in verschillende sterktes/draaddiktes.
En je hebt toch ook de deelbare ashoes genomen zie ik, was wel iets duurder als een gesloten maar het scheelt toch een hoop werk. Heb je hem nog dichtgelijmd? Ik heb hem dichtgesmeerd met Sikaflex 221 en hij is nog steeds dicht.
Maar top dat hij al weer rijdt! Moet misschien nog wel wat aan gebeuren, hoewel ik ook wel van deze look hou. Heeft nu wat weg van de mijne
En wat nu, naar de RDW en rijden? of zijn er nog wel wat APK-puntjes op de i te zetten?
Ben overigens wel erg jaloers op je voorruit.
morgen gaat het eindelijk gebeuren
-
- Moderator
- Berichten: 597
- Lid geworden op: 30-06-2011 10:33
-
- Forumgebruiker
- Berichten: 213
- Lid geworden op: 13-01-2012 23:15
hallo
eerst marcel ... onderdelen inderdaad kappen , stand van de auto is nog niet ok
... goed door de scholels te draaien verander je de camber of wielvlucht of stand , naar binnen , met de schotel gaat je wiel ook naar binnen , maar geeft ook weer ruimte op de compensatie veer , ik heb de 3cm rubbers boven de veren , er zijn ook nog 2,5 cm rubbers te koop... , wat ik nog moet doen voor kenteken , weer mijn remmen , en ruitenwisser mechanisme. goed nu voor henk .... let goed op ik heb buiten de startmotor , en diesel in de tank gooien , niks aan de motor gedaan , ik gloei ongeveer 20 sec en start slaat meteen aan , meestal sta ik buiten de auto met starten ..
... goed door de scholels te draaien verander je de camber of wielvlucht of stand , naar binnen , met de schotel gaat je wiel ook naar binnen , maar geeft ook weer ruimte op de compensatie veer , ik heb de 3cm rubbers boven de veren , er zijn ook nog 2,5 cm rubbers te koop... , wat ik nog moet doen voor kenteken , weer mijn remmen , en ruitenwisser mechanisme. goed nu voor henk .... let goed op ik heb buiten de startmotor , en diesel in de tank gooien , niks aan de motor gedaan , ik gloei ongeveer 20 sec en start slaat meteen aan , meestal sta ik buiten de auto met starten ..